Thursday, October 29, 2009

tarikh itu menipu ye..

ape la tarikh tu..xbtol plak dia..isk pukk kang..

aahh..ape pon arinie aku epi..dh tgok result exam..pass!! ..berhempas pulas jgk le nk tau natang nie..penat nunggu tu tau ape aku buat..? cuci tgkap..mop lantai..ubah abes design bilik nie..smata nk buang masa sbb aku dh xtenteram dek penangan 'nk tau result'..n lastly..alhamdulillah..dpt email sok ade meeting dgn director for d event yg aku joint as committee yg mana event tu akan jalan diz sem kalau jd..n den y u still at rumah n having cuti..? haa..xnk jwb bleh..? actually aku tgah extendkan cuti sendiri..'anda ingat itu uni bapak-anda..?' hee~

ingat nk amik sem leave skejap sem nie..nk redakan keadaan..nk cari kepastian..nk tenangkan fikiran..n nk
find my way back home..wahh gitu..thanx God mak izinkan w'pon berat jgk la mulanye..alasan..'nk dok ngan mak kejap..byk menatang dlm kepala..' n again thanx God..dpt tgok muka mak tiap ari rasa tenang sgt..kan tgok muka mak tu pahala..aku nie dh le ssh bebebor nk balik umah..kali nie haa amik kau..dok le umah smpai lebam..

arinie..mlm nie..kuar mkn..!! yeahh..i love mkn2..ssh nk gather cm nie..ade je sorg akan tertgal..slalunye aku la yg xada tu haa..thanx everyone..buat aku 'xsunyi'..

'kt mana'
'oway'
'oway g mana'
'g kt awk la'
'dh kt mana'
'dekat.....'

tu la rutin msg ngan dia..ade je soklan bengap aku g tya..slalu time gini lepak minum atau dinner bapak sgala dinner..xpon dating je dlm keta kt mana2..tp port slalu depan guard house apartment je lah..xksh pon kt mana or pegi mana or ape ke..yg pntg ade dengan dia..gaduh la cm ne pon ttp nk tgok muka dia..

rindu nk gaduh ngan dia mcm dulu..mmg bertekak gila bab la kdg2..kan dh ckp dia tu kuat majuk..panas baran..aku plak ade je yg nk ditegur nk wat pangai..mmg xkena la..tp skang suma tu dh kurang sgt2 dh..sbb dia sendiri pon ssh payah nk jg ati aku xnk aku sakit ati lg..tp rasa awkward sgt..sgt n sgt2...nk mcm dulu...biarla gaduh tiap2 ari..tp xnk sakit mcm nie...

love..
lov3sTuck~

No comments:

Post a Comment