Friday, October 30, 2009

adooiiii..!!


aarrghh..shoot..!! zapp dh cacat tgan aku kejap dek si periuk pns..waa..aku ingat xpns la sbb xletak atas api pon..tp..periuk tu sblhnye mak eden tgah pnskan gulai..nk plak periuk aku pegang bajet nk alihkan tu kaca..mmg berasap la tgan nie..petuanya tempek ubat gigi kasik sejuk tmpat yg melecur tu..kejap je le sejuknye..pastu mmg meraung la..2 jari rasa mcm lumpuh..dh xrasa ape dh slain berdenyut bagai nk mati tu..astaga..nape ati aku tetiba xsedap nie..org ckp bila ade paper cm ne ade la yg tak kena..terus tingatkan dia..ya tuhan jauhkanlah malapetaka...

'akak..jari kite melecur truk..sakit sgt..akak rasa dia ok x..kite tingatkan dia..isau sgt2...'

dh type pun msg tu nk send kt hausmet kt apartment..tp ntahla..ade sesuatu yg halang..biarlah aku tahan perasaan nie..xnk ape2 yg aku cuba jauhkan dr berlaku nie terjd..biarla aku yg tgung 'sakit' nie..xde siapa tahu ape yg akan berlaku..
nauzubillah..jauhkan dr malapetaka..

puasa aritu..sepupu dia anta msg..dia pengsan masa keja..ms tu dorg dh ade kt klinik dkt ngan tmpat dia keja..aku mintak sepupu dia msg bila dia dh kuar..n trus aku call ckp nk g amik dia balik..dia ckp jgn isau..kwn2 dia ramai kt sana..n aku plak gelabah lbh mcm aku plak yg pengsan smpai sepupu dia plak yg kena tenangkan aku..sepupu yg dh anggap aku mcm kakak dia..bila dh kompomkan dia ok..sebak nie xtau nk ckp la cm ne..bukan ape..sbnrnye kalo pk2 balik sape la aku nie nk melampau2 amik tahu pasal dia..ssh kan cm nie..mcm ada suara halang aku buat mcm2 n mcm nk hasut aku..skang bru aku phm nape org gila bleh jd gila..tadak! aku xnk jd gila..muda lg siot..tp slama nie aku slalu bebel bila dia ckp dia tak sehat..ye la..slalu sakit dada la..sakit itu la sakit ini la..bebel pon sbb ape..kuat sgt merokok..pastu sakit ke x ke nk jgk mencekik air sejuk tahap antartik tu..tdo xmenentu..bgunnye kena awl jgk sbb kena keja..mcm mana xbebel..tp mcm dia dgar la plak kan bebel cm ne pon..hmm..aku syg dia..aku nk jg dia...

lps jd je suma tu aku amik keputusan xnk pgg hp lgsg..tkot nk tau ape2 mcm tu lg..dengan 'status' aku nie aku xbleh nk buat ape pon..rasa xb'guna gile..utk sdapkan ati nie aku pon ckp ngan diri sndiri.. ' dia dh ada tunang k..mesti tng dia jg dia..dun worry k dear...'

duhai hati bersabarlah...
duhai jiwa bertenanglah...
:')

weekend nie family dr kmpung dtg stay sini..umah nie dh biasa cm nie..satu van jgk la dtg..ade budak kecik..yea!! aku suka..bleh jgk nk layan dak2 tu..tp kalo noty pon aku layan jgk..layanan best sket la..haha..

duhai rindu..
dimanakah penghujungnya..
dan penghujungnya..
adakah secubit bahagia buatku..?

lov3sTuck~

No comments:

Post a Comment