Monday, October 26, 2009

bala bala...aduhai..


selesai mandi n mandikan si tam ini je la keja aku..menepek depan lappy..si tam tu bajet baik ingat boleh lari ke..jgn harap..ko tau ko xsuka mandi yg ko g ganyang dek debu tu sape suruh..pastu tido nk demand je..atas katil..mana layan atas lantai..nie la padahnye..kena mandi..n kalo si tam nie bleh ckp mau pening jgk kepala aku nk melayan.."ko tau aku nie itam yg ko rajen sgt mandikan aku dengan syampoo loreal tu nape..macam la bleh tukar kaler bulu aku nie haa..lain le bwk g saloon ke kasik warna mcm rmbut ko tu ke.." byk la ko punye saloon..lain la kalo ade pet saloon kt sini mcm game pet shop dlm lappy nie xpe jgk iye dak..
ala..itam2 ko pon aku syg ko wahai kucing itamku..kang busuk sape nk pluk cium ko..kan3..? hehe

haila..bala ape lg la aku dpt nie..nie dh ade plak kes bru.. lovestuck v awek-pakwe-lama-dia.. nk kena masuk court x..? mau aku tembak je ngan senapang patah..mcm la aku nk sgt kt pakwe dia tu..ko kena ape yg aku kena bru ko tau langit tgi rendah wahai cik kak..n buat engkau wahai jantan COWARD..y u nk lari..? u jantan ok..bertahun i dgn u but ending mcm s*%# je..actually i knew him for a few years n done everything for him..stupid kan..he breaks my heart n keep repeating it..but when i ask for break up..mula la nk ugut mcm2..ckp bukan2 smpai aku pon tarik balik..n one time dia yg mintak but sendiri yg tarik balik..nyesal katenye..ati dh xde pon kt dia..tp xpenah rasa nk bg dia rasa 'terbuang'..n last..? aku jgk kena buang..aduhai..dh le gitu..kena kaw2 lg ngan si pompuan tu..for girls..if u r in da same boat with me..xkira la which party..ingat..yg nk g serang pompuan jgk knape..g la serang jantan pengecut tu..n for diz case tuhan je tau betapa sentapnye ulu hati nie bila ckp ngan pompuan tu..kemain baik lg aku ckp ko bleh nk kerek ngan aku..naseb aku la..wudhuk n solat penawar amarah nie..asmaulhusna penawar gusar dihati..alhamdulillah tuhan masih sygkan aku..


Tuhan..hilangkan gundah dihati ini..
aku akui hanyut dalam duniawi..
namun aku hamba lemah yg hina ini ingin trus berjalan diatas jalanMU
..
amin~

arini..sedih sgt tahap xnk mkn xnk mandi..tp dh mandi kan..xnk buat ape2..nk tito je kalo bleh..tp masyaAllah punye la ssh plak nk tito..nie pasal sakit jiwa nye pasal la nie..byk pk smpai migrain pon smpai..si botak jgk jd mangsa..berjela2 msg..aku dh tau kompom lg sakit ati msg ngan dia tp nk msg jgk..sbb dia je akan ade utk aku skang..sahabat dunia akhirat..aku syg ko botak..

knapa la bulan nie byk sgt bala nie..hmm dh tajuk blog nie pon october disaster kan..nauzubillah..xnk lg bala..

ingat x last entry aku ade sebut pasal april 2009..ade ape dgn april 09 sbnrnye..april tandanya dh genap setahun aku kenal dia..n april nie jgk la aku tau sgalanya..time tu tgah lepak dekat ofis dia afta ofis hour..konon lps tu trus nk kuar date2 la..n tetiba terasa nk mengusya la camera ofis yg dia pgg tu..n penghulu segala crita bermula dekat sini la..aku ternmpak gmbr pompuan disarung cincin..'aie..mcm kenal yg sarungkan cincin tu..' aku dh musykil nieh..kaji punye kaji lg..alapak..! itu gmbr pakwe aku bertunang siot..tidak tidak..! aku berada didunia khayalan..sedarlah kembali..zapp..! mcm tu la gaya bunyi kt ati nie w'pon xde sound paper pon..dh agak 2 weeks kot majlis tu berlangsung..trus aku trn n balik apartment w'out a word..n dh tentu arah la dia pelik sbb dia xtau aku dh nmpak..

n a day after bru aku jmpa dia balik n harapkan ade explaination yg spttnye aku tau..lagu sunyi n sepi berkumandang..masing2 bisu..dekat sejam lbh dlm kereta dia depan guard house apartment yg aku stay tu mcm tu je..sungguh..aku xkuat time tu..tp aku tahan air mata dr tumpah..n lastly...

'nape suma org dh tau tp sy xtau..'

'maafkan sy wak..xsggup...'

'sggup plak buat sy mcm nie..? '

'maafkan org...'

n empangan air mata nie nyata dh xdpt bertahan..n malam tu hanya berakhir dgn satu ayat..

'maafkan org..orgla pengubat...n org jgk penyakitnye...'

duhai hati..bersabarlah..dan sejak aritu..tito aku bertemankan air mata..n jaganya aku jua disambut dgn air mata..mgharapkan yg semalam hanyalah mimpi..tp nyatanya suma itu nyata belaka..


love..
lov3sTuck~




No comments:

Post a Comment