Friday, October 30, 2009

jom nyanyi~

ukiran malam nyanyikan lagu..
rindu hatiku yg terpanah..
umpitan malam lukis wajahku..
katakan aku..pergi...

genggamlah cinta yg ku berikan..
simpanlah slalu dlm hati..
ku akan slalu dlm mimpimu..
menemani tidurmu...

sudahlah..sudah..
ku harus pergi..
jangan kau tangisi aku lagi
biar ku bawa seluruh cinta mu..
kudakap dalam tidur panjangku...

peluk tubuhku..
kucup bibirku..
relakan saja aku pergi...

6ixth sense..

semalam..terpaksa on kan line maxis..crdt kt number bru boliau n need to msg my sister..urgent punye kes..n know wat..? ade msg from maxis bout da miss calls..ade byk miss call dr number dia..n msg jgk..aku tau dia still cari aku..still pk kan aku..mcm aku pkkan dia jgk...
'air mata..bertahanlah...'

dia penah janji..walau macam mana pon keadaan yg berubah..dia xakan berubah..dia xkan ilang dr aku..n dia nk jg aku..takot nk pk..takot tkot n takot..takot kalo itu hanya skadar janji n aku sndiri yg akan terluka lg..tp kalo btol dia kotakan janji, itu lg menakotkan..so biar aku 'smbunyi' dulu..xbrani nk hadapi kenyataan..n harapkan dgn xdenye aku nie dia dpt pk n lakukan apa yg spttnya..pasrah gile kan...
'haila pompuan..kenapa la ko lemah sgt dlm hal nie...'

miss my buddy..she oways there with me in watever situation im dealing with..need her...she's a bit disappointed with me last time sbb xpenah dgar ape yg dia nasehat..w'pon dia xtunjuk tp aku tau..n dia sket pon xpenah jauh dr aku skalipon slalu tgok aku weng2 smpai kdg2 tempias kt dia..skali tu dia nmpak aku nanges..n dia dh xtau nk ckp ape lg..sbb ape yg aku buat ms tu menyumbang kpd sedih tu sndiri..dia duduk je dekat aku sbb dia tau aku nkkan teman w'pon xde ckp ape2..
'akak..kite syg akak..mcm akak kite sndiri..jgn jauh dr kite k..kite xkuat sorg2...'

lov3sTuck~


No comments:

Post a Comment