Wednesday, October 28, 2009

29th october 2009

hmm...
aie..mengeluh cik kak..xbaik tau..hee~

pejam celik pejam celik bila la nk pejam xcelik-celik lg..
nauzubillah..Tuhan..pjgkan umurku...dh 29 hb pon..dulu nk masuk mei..jun..july..ogos..sept..mesti xsng duduk dibuatnye..mana tak..bulan nk berubah..hari makin berganti..lg2 nk masuk october..bergegar kpala lutut aku nie pk ape bakal berlaku..lg dasat dr gegar kt PDG indon tu..xlama dh masa utk aku nk bersama dia..org sekeliling yg nmpak keadaan aku time tu mcm2 ckpnye..lupakanla..jgn jumpa lg la..keraskan ati la..bla bla bla la..easy said den done..bukan aku xcuba..as i said in last entry..nk biarkan dia benci aku..biar dia yg tgalkan aku..sket pon x terpk nk buat dia rasa ditinggalkan..tp aku sndiri terjerat dgn permainan aku..n skali lg aku hanyut dlm cinta utk dia..sbb lps sgala yg aku cuba buat xmenjadi..kitorg nie ibarat couple yg bru nk bercouple..punye la mesra bagai..dgn dia yg melayan je ape aku nk..mana aku nk pegi..ape aku nk mkn..bru skang la nk merasa suma tu..nape x dari dulu kan aku dpt suma nie..dh lambat..tp suma tu mcm kena blok skejap dek kena penangan 'couple bru nk menjadi' tu..buatkan aku lupa sekejap keadaan sbnr..

nk mkn ape..ckp je..nk g mana gtau je..lbh kurg cm tu la gayanya..naseb aku nie bukan jenis pisau cukur punya org..kalo x maunye aku mintak mcd tiap mlm..double cheese bger bagai aku mintak kang..

ogos aritu ade g holiday same..sbb geng2 dia ajak g bercuti ramai2..konon konvoi la..konvoi 2 bijik keta..haha..n a week afta pon g oliday lg..sbb aku ngah sem break time tu..so aku terpk nk abeskan ms same2 je sementara masih ada masa utk aku..n makin byklah 'memori daun pisang' dengan dia..g pulau..naik speed boat..mandi pantai..g bazar mlm..n yg paling buatkan aku eppi ttg oliday tu..mana je kitorg pegi n sgah..dia xlepaskan tgan aku..nape sblm nie xde ke..? bukan xada..tp tu pon slh satu mende wat aku mkn ati jgk..ssh bnor..tmbh2 kalo g pasar mlm ke shopping complex ke..awek2 nie mesti la nk rasa secure sket..nk rasa ade org jg iye dak..? jgn nk mimpi la..dia jalan sebatu jauh dr aku haa..bukan stakat nk suh pgg tgan..kalo aku ilang kena culik dek bangla pon dia xsedor munye..pasrah je la..sbb tu aku ckp..dia btol2 brubah..tp mlm akhir bercuti tu ade jgk yg buat aku nanges..nanges lg..xpenat ke...

dlm epi2 tu sbnrnye resah dlm ati nie xpenah ilang..rasa bersalah makin menebal berinci2..entah ape la aku nk buat sbnrnye nie..nape dr awal2 aku x lari..? mmg dh cuba pon..tu la nk jd cita nie lg drama aku plak dh terikat ngan satu jwtn rasmi bwh dia..nk plak tgah tahun aritu ade event besar..nk lari gitu je kang nama aku jgk org sebut..xsdap la plak..aku plak xbleh nk biar cm tu je sbb ade 'adik-adik' yg mgharapkan aku..so aku terpaksa la buat2 kuat..utk 'adik2' aku jgk..

maafkan aku wahai 'wanita'...


loc3sTuck~


1 comment:

  1. aduh..kenapa makin i baca cite2 u ni i rasa mcm baca cite diri sendiri jer..jalan cite yg yg hampir sama..watak je berbeza...

    ReplyDelete