Saturday, October 24, 2009

2009..i wont miss u..i swear~


xabes2 pasal cinta kan..xboleh ke remaja skang nie xterlibat pon dgn 'love 4eva' kononnye tu..hmm..but thats the fact..ssh nk tgok mamat xde awek n oso minah xde pakwe..nk plak kt u ke kolej ke..kan3..?

'dialah pasangan sehidup semati'

'smpai kawen la kitorg..'

'i sayang u smpai mati tau'

bla bla bla n bla bla..xboleh ckp nonsense jgk sbb kdg2 jodoh tu melekat..but mostly..? u all jwb sendiri..bg aku..depends..yg penting pandai bwk diri..lg2 merantau ditempat org..

kdg tgok couple2 nie relax je..dh ade restu mak ayah la katakan..kononnye yg tu la bakal menantu lps abes stadi..padahal berkurun lg nk abes stadi tu haa..hais..kan dh ckp..kalo ade jodoh xkemananye..

october_oktober aka bulan kesepuluh dalam kalendar..kenape disaster sgt bg aku..? haa..nie alkisahnye..aku pon student jgk..terlibat jgk dlm mende2 nie suma..but my love life suck..haargghh..biarla..biar la sgt..kalo biar xdenye aku tulis natang blog nie kan..

yg benar lg benar2 belaka bukanlah niat utama nk bercerita ttg d spooky of October sbnrnye.. hanya ingin melepaskan rindu buat dia yg aku terpaksa lepaskan..

duhai angin..
sampaikan salam rinduku..
duhai angin..
bawalah rinduku pergi..
duhai angin..
padamlah api cintaku ini..


bukan seorg yg romantik bukan jgk minah bunga ok..tp kdg2 bila hati berkata aku coretkan dlm buku puaka aku..n kdg2 nk jgk kongsi dgn sumone tp aku xtau sape..n lastly kt sini jgk la 'ati' aku akan bertapak mungkin..mgkin laa seorg yg agak puitis gitu..haha..yg pasti aku wanita..ngee~
erm..xyah la cita sgt pasal life nie..nti dh xde cite lgsg plak nk diselit2 in next entry..

bulan ini..hari ini..air mata nie xkenal erti 'stop..!!'..kalau la mata aku nie bleh ckp..mau kena maki aku dibuatnye..adeyh..tanggal 23 oktober aritu hanya tuhan sj yang tahu betapa luluhnye ati seorg wanita yg terpaksa melepaskan dia pergi..ikhlas tp xrela..macam mana tu..hanya aku yg tau..n he's not dead ok..wujud je lg dlm dunia nie..ape dh jd sbnrnye..?? penah dgar cite ' bf aku kawen tp bukan dgan aku..?'..bukan ex-bf or bf yg dh 'xde-maknenye-aku-syg-ko'.. boyfriend ok..boyfriend..aku ke tu..? who knows..

sumtimes we dun need a month pon nk kenal ati budi org..a week pon mgkin..itu aku n dia..tp aku bukan la ahli nujum pon..org bleh ckp je aku nie cpt percaya org..mudah kena tipu..ape2 la..yg penting my heart neva tell lies..ati nie utk dia..n aku janji dengan diri sndiri..biar xdpt bersama pon ati nie ttp utk dia je..gila meroyan ape..haha..u judge..im just a story teller..nk kate aku xbtol pon xpe..hee~

org ckp 'org ketiga' tu pemusnah segalanya..ape org ketiga tu..? dulu kt sekolah ustazah ckp org ketiga tu setan yg nk je mnyelit kalo ade org berdating..tu yg jd bukan2 tu..n also define from the case of lovestuck v dunia-dia-sendiri as org yg bukan setan tp btol2 org yg menyelit in a relationship of sumone else n den..kaboomm!!..disaster....takot kan dgar mcm tu..sbb org ketiga nie la mcm2 jd..but y must org ketiga jgk yg terpaksa menanggung sgalanya..y must org ketiga jgk nk disalahkan..y must org ketiga jgk la yg dikatakan terhegeh-hegeh bagai..sbb dh hukum alam n adat dunia la..brad pitt divorce dgan ex wife dia pon sbb jolie..n whos jolie..? kalo ikutkan THS mmg dorg ckp jolie was the third party la..tp mslh rumah bertangga konkrit pitt n aniston ade org lain tau..? so jgn sangka buah mangga yg xelok thru its kulit dia tu isinya xelok..sbb itu kulit dia je yg kena getah pokok..so kdg2 buah jd itam..tp mana effect isi pon..aku tau la ade pokok mangga sebelah umah..b in their shoes den u'll know wats d answer..

aahhh..sudah..ape yg aku merepek nie..xpe nti aku smbung..nk g sidai baju..chow cin cau satu..!!

love..
lov3sTuck~




No comments:

Post a Comment