Sunday, October 25, 2009

dialah pengubat dia jualah penyakitnya..


rindukan pada saat

dikala inginkan dia pasti dia ada utkku..
salam dan ciuman ditangannya bersama ucapan selamat malam..
renungan matanya mengatakan aku xingin lepaskanmu..

wak..mlm nie sepi sgt..sesepi mlm yg mana kalau kita gaduh tp ttp jumpa..n waktu tu masing2 lidah kelu tanpa suara..kte rindu awk..tp kenapa rindu nie sakit sgt..kte nk mcm dulu..dapat call awk bila rindu..dpt jumpa awk bila nk bersama awk..tp suma tu dulu..dan skrg..kte masih rindukan awk...

medicine or poison..?

Kalo diberi pilihan mana satu yg kite nk..? ssh nk bg jawapan zaman la nie..byk sgt perkara yg boleh dibalah mcm kt persidangan parlimen tu.. everyone have their own opinion..kekdg ubat tu la yg jd racun n racun tu kdg2 jgk la penawar..iye tak..tp kalo disuruh pilih tu for sure la kite pilih medicine kan..but be careful..ubat pon kalo dh tersalah ubat naya jgk..


April 2009..Genap setahun kenal dia..kdg2 bahagia sgt..but most of the time actually byk mkn ati ayam berulam jantung pisang..erk..aku xmkn suma tu..pedal ayam aku suka..ulam tuuu…heee~.. dalam masa setahun tu jgk la byk perkara aku belajar..byk benda aku tgok..byk benda aku dpt..byk benda aku rasa..dari dia..


April 2008..xada makna sgt bg aku w’pon tu lah tarikh keramat aku jumpa dia..but siyesly honestly ati aku kosong sgt waktu tu..pertemuan yg sgt2 xdisengajakan..spttnye jmpa org lain tp dia pon ade same so slow2 jgk aku ‘ter’kenal dgn dia..tp juz jumpa n kenal je la..no heart feeling..langsung..n nk dijadikan cite aku plak bru lps frust menonggeng dgn si pakwe lama..dlm 3 thun aku couple ngan ko..2 thun ko tipu aku eh..tp ikut undang2 ‘tentera’ lg xkantoi lg tu xslh..byk la ko xslh..pandai2 ko lompat last2 tgan ko dh patah kan..GOD knows everything..no no no..itu cite lama..jom smbung cite bru nie..tak expect lgsg aku n dia jd cenggini..means ade jgk la heart feeling gitu2 kan..tp aku tau aku xtepuk sebelah tgan..n for u all known, xpenah declare pon..tp masing2 sndiri mau ingatla..heh..aku sendiri xingat tahun bila aku leh sgkut dgn dia..ade jgk kes mcm nie..but its da fact of our history..n bcoz of dat fact la aku kate aku byk mkn ati..


Dia xtgi..xhensem pon..kaye..? pun idak le..ckup mkn..nk kate mulut manis..? ade la jgk tp xsemanis cotton candy..nk ckp mat jiwang berbunga2..? pon xjgk..haram le nk memujuk..padahal berkoyan2 dia kasik aku hangin plus geram plus blab la bla..tp tu lah..syg punye pasal..mkn ati tetiap ari pon xpe..dia tahu n nmpak awal2 jmpa aku dulu ade resah yg terbuku dlm ati nie..dia kate lbh kurang cm nie la kalo dlm drama ‘ biar aku bantu kamu ‘ Bantu ape..? hmm..kan aku ckp dialah pengubat..bak kate lagu SCARS


That you’re drowning in the water
so I offered you my hand


cm tu la lbey kurang..a’ah mmg xtggelam pon..tp hanyut..hanyut dengan cinta utk dia..sbb bila ati aku ckp gini aku yakin..ada sumthing btwn us…


kala jantung berdegup laju…

ku tahu kau ada disitu..


missing u..
lov3sTuck~

No comments:

Post a Comment