Monday, November 16, 2009

duhai hari yg malang~


'kalau pg dh xde matahari maksudnye..? hujan mau turun la kan..'


ade ke 'matahari' utk aku arinie..pg2 lg dh 'ujan'..naseb baik aura ngamuk aku xkuar..kang xpasal2 gunung berapi yg tgah pns tu meletus..kena plak ngan minyak petrol lg le bertambah..aku pon xpasti..aku dh btolkan keadaan or makin kusutkan keadaan..yg penting apa yg aku pendam 2-3 menjak nie aku dh hamburkan kuar..bukan niat nk sakitkan ati tp ati yg sakit nie mintak utk dimengerti..
maafkan aku makhluk tuhan paling mulia...

xseronok dok umah kalo cm nie..kang ckp nk balik bumi bertuah tu pon kena..dok sini pon cm nie punye gaya..ape lg aku nk buat nie..suma jd serba serbi xkena..tlg la..cpt2 dpt offer tempat lain..kl ke ape ke..asalkan ade tempat nk stay..tp sgt2 mgharap satu tempat nie..harap sgt2 bleh dpt..amin~..aku nk g stadi la..kalo xdpt tmpat lain makna kata aku kena balik ke bumi bertuah tu..ohh tidak...!!

blurr..so xde mende nk coret moret w'pon melambak benda nk cerita..cerita je lah kt mimpi nti..
nyte2..

lov3sTuck~

1 comment:

  1. hidup bagaikan roda..sekejap di atas,sekejap di bawah..lumrah alam..

    Great Teacher Onizuka

    ReplyDelete