Monday, November 9, 2009

air mata ditikar sejadah...

kala diri mengadap tuhan..ku tadahkan tgan ini memohon keampunan..agar Dia mendengar rintihanku..agar Dia menerima permintaanku..amin~

sj minum kopi tgah malam td..tringin nk solat mlm..ikutkan lbh afdal tito dulu n bgun tgah pg..tp xyakin dpt bgun so stay up trus..alhamdulillah terlaksana jgk hajat nie..dpt buat solat2 sunat mana yg termampu..yg paling nk buat mlm nie solat taubat n solat hajat..

masa berdoa..ntahla..sebaknya ati nie sebut nama Tuhan..rasa dada nie berdegup laju sgt..tp tenang..tenang setenang tenang nya..ssh nk dpt ketenangan mcm mlm nie..n for the truth..dh lama xbuat amalan nie..sbb tu rasa jauh sgt diri ngan Dia..terasa mcm xlayak nk memintak dr Dia..ketenangan yg aku rasa mlm nie buatkan air mata nie menitis..bukan kerana sedih..tp mgkin kerana damainya hati...

'aku ingin terus berjalan diatas jalanMu...'

esok..ada perkara nk diselesaikan..bukan sok lg dh..arinie la sbb skang dh 3 pg..so kena la ikut mak skali g ofis..antakan mak so i can use da car..balik i amik u ye mummy..nk g pejabat pos..nk g pekan..n wait for da call from sumwhere..hope everything gonna b done dengan jayanya..xnk tito tonite..kot...

td around 12 ade la chat ngan sorg senior high skool dulu..a guy..sbb dah bapak bosan tahap nk lari laju2 keliling pdg..dh lama tak chat ngan dia..cm fobia sket sbb dia mcm nk ngayat once upon a time..huhu..bukan jual mahal..tp dh terang lagi bersuluh aku tempekkan merata aku dh ade laki..waktu tu la kan..back to d top citanye gini..mula2 chat ok la jgk..tp makin lama makin lama chat aku dh terjegil bijik mata ngan statement dia..idak le aku nk kate aku baik sgt..tp bleh ke ckp '' bosan la mlm nie..membe2 suma tito ngan awek..kite je sorg..dulu ade awek bleh la..skang dh single bosan gile la kalo mlm cm nie..''n bla bla bla.. adoiyai..pastu bila aku ckp sket mula la kate aku being judgemental.. den aku ckp le balik.. '' eh..im not judging u..kite pon xde la baik pon..tp xde plak kite kuarkan hadith td kan..up to u lah..but not all ppl are 'open' dat much..ngeee~'' haila senior..lain nau ko skang ngan zaman sekolah ye..dulu dia la antara pengawas lelaki yg agak disegani..bdn bleh tahan..pastu mmg kaki surau plus mmg muka bengis la..tp tu la..jgn judge org suke ati je..naseb baik aku xjd prefect..kalo x aku pon gaya gitu kena kutuk..huhu...


semalam adalah kenangan...
hari ini adalah perjuangan...
esok..mgkin ada kemenangan...

lov3sTuck~

No comments:

Post a Comment