Wednesday, November 4, 2009

dear blog...aku bukan perampas...

nape org tuduh aku perampas... aku xrampas hak sape2 pon lg2 nk musnahkan kebahagiaan org lain...dh jauh aku cuba lari dr suma... tp nape suma tu mcm nk kejar aku...

migrain truk arinie..xlarat nk masak sgt..so nasik goreng je la ye wahai isi rumahku..plus xde mood..smlm kemain truk fight dgn kepala otak nie sakit nye pasal..pusing p tak kena pusing mai pun tak kena..last2 aku hentakkan aje kepala kt dinding..ilang le sket tp agak la bengong kejap..adeyhh..pastu trus dpt tdo..


nie suma penangan amik-kau-dah-kena la nie..astaga..ape aku dh buat nie..tu la dh ckp jgn on kan nombor lama tu lg..degil bin degul..tgok ape dh jd..dapat bala bru..dpt balak xpe jgk jual dpt duit..duhai hati..bersabarlah...


aku dh buat cuti sendiri nie smata xnk jejak bumi 'bertuah' tu..nk lari jauh2 dr suma..tkar nombor bagai..last2 kena jgk cop perampas laki org..astaghfirullah.. ms baca je msg dr satu unknown no nie hp kt tgan macam dh kena earthquake skala 7.0 punye gegar tgan..xsmpai 5 min pon aku on nomber tu..as pompuan yg aku rasa sket pon aku xnk curi hak org aku bls je xnk dia lg sakit ati bila msg xdilayan..n trying to convince her yg aku ngan laki dia hanyalah kwn kerja...

' ye sape nie..? '

' sy dot dot..isteri dot dot bin dot dot..'
'owh..akak..nape ye..?'

'muda lg k..bukan akak..'


n the rest is history...but the fact is...she juz wanna make herself feels secure...im not even a bit mrh or dendam to her even she tried to perli me tahap makan dlm plus make me sakit ati wif her story..if i can say it loud..nk je aku ckp.. 'akak..xde sape nk rampas laki akak..kite dh blah jauh dr situ pon semata2 sbb akak..kite buat cuti sndiri nie pon sbb akak n kite telan suma nie pon sbb akak ok...!! '


aku tau kalau aku jd dia pon aku akan buat benda yg sama..tp at least dgarla ape yg ptt didgar dulu..s.u.m.p.a.h..xsket pon ade niat kt ati nie nk rampas balik apa yg aku dh lepaskan..air mata nie dh xde benteng pertahanan lg dh..sehari perap dlm bilik..mandi x mkn pon x..nk menjerit..!! nk terjun tgkat tujuh..!! nk tenggelam dlm laut..!!
aku dh cuba sehabis daya nk jaga hati byk pihak..tp tu lah..aku manusia biasa jgk..xsempurna mana pon..mesti ade je xkena... aarrgghh...!! tekanannye...botak..mana ko..aku xleh dowh dok sorg2 cm nie...

I'd forbid myself to touch dat sim again..kompem..!! w'pon dh 6 tahun xpenah aku tkar nombor skalipun ex aku dulu lg byk hal dia bikin..syg gile kt nombor tu..membe2 pon ckp nomber tu cun..guna line plak tu..xpelah..mgkin 'ajal' dia dh smpai kot..utk ko wahai pompuan..aku akan buat ape termampu..kalo ko dgar ape kata hati aku..tlg maafkan aku yet jgn benci n dendam dgan aku...
kerana aku jua wanita...

lov3sTuck~

2 comments:

  1. sabar yer..dugaan dari Allah...

    btw, thanx sebab sudi dropped comment..comment awk saya dah reply di : http://triplesmiley.blogspot.com/2009/11/amazingblind-girls-play-piano.html

    thank you :D

    regards,
    sofia

    ReplyDelete
  2. idup nie tak seindah yg kita harapkan..tp yakin dan percaya la..di hujung sana menanti keindahan untk anda..jika tidak di dunia di akhirat sudah pasti..just yakin dan percaya..

    ReplyDelete