Sunday, November 15, 2009

dunia belum berakhir..!

mgu nie..mgu agak mencabar keimanan..ada a bit conflict at diz 'home sweet home' also with myself la ofcoz..cuba sehabis daya nk control keadaan yg sgtlah rumit tu..terdetik jgk kt hati..mau nk ngamuk jgk nie kang...nauzubillah..xmo2..kang xpasal2 bertambah plak bala..lgpon dorg xtau keadaan sebenar..n yg sebenar lg bebenor nye aku yg xnk dorg phm..so amik la ko..ko yg nk gitu kan..

apepon alhamdulillah jgk sbb dpt trus tmbhkan ibadah seisi umah sbb ade 'baby panda' nk exam..so lebih kerap baca yasin afta maghrib berjemaah..lps tu insyaAllah aku sendiri akan buat solat sunat yg mana aku mampu buat..skali lg..damainya dihati...

ade terbaca one blog nie entry bout to exchange link nk tmbahkan trafik..stahun lps dulu ade gak pk cm tu..nk try 'cari duit' thru internet nie..sbb keja tetiap hari ngadap lappy so y not kite try kan..tp time tu mls lg nk menulis gaya2 gini..blog bagai..rajen nk mengusya blog org ade le..n site nk link2 ngan org nie paling aktif ngan fs punye zaman je..dh dtg fb twitter bagai tu mahap la ye..eden dh xrajen time tu..n skang nie pon rajen bersebab..sebab ape..? 'lu pikir la sendiri'.. juz wanna make frenz ere..dats all..kdg2 kite nk bercerita..tp xde org nk dengar w'pon byk telinga..kdg2 kite nk mengadu..tp xde bahu nk dipinjamkan..hehe..bukan cm tu..ade je sebenarnye kwn2 aku yg tau pasal nie..n my buddy sorg tu lg la..neva let me b alone..sbb waktu ketawa n menangis aku adalah dengan dia..sama jgk mcm dia..tp dia xde la kes cm aku nie..so one day..she sms me since aku tgah 'cuti' n far away from her..

''awk kalau ade ape2 jgn pendam k..cite je kt sape2 awk rasa selesa..sy pon ade kan..sy xnk awk brkdown..''

''mcm2 benda nk cerita..tp utk skang biarlah dulu..sy terlalu bergantung dekat org..tmbh2 dengan awk..sy tkot xdpt berdiri sendiri..akak..kite ok..awk jgn isau k..sy eppi family ade dekat even dorg xtau ape2...''

aku dh rasa mcm aku terlalu buatkan org lain ssh ati..dats y i made my decision..i wanna keep it to myself..tp tulah..kelemahan aku aku xkuat berdiri sorg2..n she knows me well..byk kali mana pon aku convincekan dia yg aku ok n fine lg sehat walepatliat..she neva let me b 'alone'..even kdg2 dia msg xckp pon pasal kes tu tp tersiratnye aku phm..she juz wanna knoe dat im fine..so aku luahkan dekat sini..biarlah ade pembaca atau x..at least ape yg terpendam nie dpt aku coretkan..

i relief..
when i release..

itu mcm bunyik kentut pon ade..haha..kdg2 tgalkan komen2 dekat blog lain n tgalkan jejak la lbh kurg..especially lah kan..kt RM lah..hehe..mmg indirectly aku 'pasarkan' blog aku..but bg aku..xde la nk sgt pon org dtg jenguk bc entry bohsan aku nie kan..dh itu je keja2 yg bleh buat aku enjoy skang..dh keja aku dok umah ngadap umah dapur tv lappy..memandangkan dh ade blog nie so aku mem'poyo' kan dirilah jgk cm blogger lain kan..cuma entry aku nie je 'poyo' terlebih..nk mintak simpati..?haha u judge..im juz doing wat i wanna do..bukan org kenal sgt pon..kalau ade yg kenal..diam2 sudah~


lov3sTuck~


No comments:

Post a Comment